fredag 31 oktober 2008

Summering för September och kommentarer till Oktober

Hej!

Nu har vi en ny medlekare (tävlare) Lotta. Välkommen!

September vann jag och Maria på exakt samma resultat i alla sätt jag kollar så vi delar första platsen och bestämde femte kategorien (temat) ihop.

Oktober ser ut som en mycket bra månad. Fem tävlande och ingen bild är dålig (vad jag såg i min snabbkoll).

Novembers teman är:
1. Action
2. Drama
3. Komedi
4. Skräck
5. Animerad (mitt & Marias)

Som Ni ser så är det ett övergripande tema av filmgenres denna månad.

/Citronen

1 kommentar:

Tommy sa...

Håller med om att det var många bra bilder i oktober. Novembers teman känns som att där kan det spreta ordentligt. Alla har vi väl våra olika sätt att tolka dessa filmgenrer.

Ska bli utmanande och spännande!

Grattis förresten till månadsvinsterna, Maria och Lars!