fredag 16 november 2012

Tänder

Lån me' tänder...

Andreas

 Angelica

 Lars

 Maria

Mia

5 kommentarer:

Citronen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Citronen sa...

Andreas: Även om Angelica visar sina tänder så känns det mer som om det skulle vara en stark känsla (ilska eller så) snarare än tänder. Lite för oavsiktligt suddig för min smak också.
Angelica och Maria: Gick samma väg som mig. Fina bilder, men...
Mia: Gillar den skarpt. Originell och välfotad. Känns som den skulle kunna ställa upp i temat vinter också.

Unknown sa...

Andreas: härlig bild. Rolig!
Angelica: jag är svag för bilder på eld. Gillar din bild!
Lars: vi tänkte lika :-)
Mia: en sån bild som blir min favorit oavsett om den har koppling till temat eller inte, men här har du lyckats med det också. Helt fantastisk bild!

Gela sa...

Andreas: GGGGRRRRRRRRRRRR

Lars: En klassisk variant av denna bild. Snygg

Maria: Snygg bild med samma tanke som Lars.

Mia: En klar favorit på detta tema.

Mia sa...

Skulle gillat Andreas bättre beskuren, med tänderna mer i fokus.

3 st bilder med olika sätt att tända...Väljer Angelicas pga av att jag gillar brasor mer än stearinljus, och värms av denna bild, men oxå för det knyckliga tidningspapprets organiska form.