lördag 11 augusti 2012

Bil

Temat för dessa bilder är bil:

Andreas

 Angelica

Lars

Maria

4 kommentarer:

Citronen sa...

Startlinjen på ett race? Jag satsar på dinosaur/cement-bilen.

Full tank och automat? We've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's 106 miles to Chicago, it's dark and we're wearing sunglasses.
Hit it!

Trixat när du fotat eller efter?
Jag gillar bilden. Gillar också att du lämnat mycket öppet över. Jag har en tendens att beskära för mycket.

Maria, definitivt Maria.

Unknown sa...

Trixat när jag fotade. Färgade plastbilar framför röd brödrost. Många bilder blev det innan jag var nöjd :-)
Jag gillar också Andreas cementblandare. Är dock svag för närbilder. Lars detaljbild tilltalar mig mer än Angelicas. Väljer Lars bild även i detta tema.

Mia sa...

Marias, därför att blicken återvänder till den hela tiden.

Men ni skulle ha sett mina foton av skrotbilar ute i naturen De som jag aldrig tog....

Unknown sa...

Andreas: Heja Dinobilen.

Lars: En trotjänare. Har ägt flera Volvo i mina dagar och nog signalerar det bil alltid

Maria: Snygg men jag gillar som sagts förr inte allt för bearbetade bilder.

Mia -----

Om min egen bil(d): Full tank för full fart framåt. Familjebussen gör sitt jobb.