tisdag 1 september 2009

Tema 2 - Augusti 2009 - Grön

En färg som...

Fredrik S

Lars

Maria

6 kommentarer:

Unknown sa...

Maria: Lars gräsmatta var onekligen grön, men Fredrik kammar hem rösten för humorn i bilden.

Fredrik: Röst på Maria. Finare än gräset.

Citronen sa...

Är det självporträtt, Fredrik?
Lite fisköga igen. Är det drycken från Gremlins 2 som ger en vingar. Essens av fladdermus...

Flaskan får min röst.

Skansman sa...

Japp!! det är jag i full opertions outfit.. =)

Unknown sa...

Finns det en dryck i Gremlins 2 som ger vingar? Var länge sen jag såg de filmerna...
Nix, det är läsk för vuxna. Tyckte kapsylens färg passade till temat.

Fredrik Persson sa...

Röst på Maria, roligt perspektiv.

Jeanette sa...

Du klär tyvärr inte i grönt brorsan!men idén var inte så dum. Lars enkla gröna bild får mig att uppstå som en person totalt befriad från fantasi då jag ej kunde komma på nåt grönt bra att fota! Men min röst går nu till Maria för en fin närbild med mycket klara färger i.